venres, 20 de novembro de 2009

Inventan un airbag para peóns

O artigo que máis nos interesou da páxina web de Tendencias 21 foi este en que se comenta o desenrolo dun airbag que protexe ós peóns se un vehiculo impacta sobre eles.
A continuación mostramos un extracto da noticia tal e como aparece no artigo orixinal:

"Reduce hasta un 76% el impacto contra un vehículo de una persona atropellada.
Ingenieros norteamericanos han ideado un airbag para peatones que reduce hasta un 76% el impacto de una persona contra un vehículo cuando es atropellada. El sistema detecta la inminencia de un impacto y automáticamente abre el capó y despliega un airbag. Otro sistema, colocado en el parabrisas, amortigua asimismo el impacto de una persona, reduciendo su intensidad en más de un 50%. Otras tecnologías van desde las variaciones en la forma del capó de los camiones, hasta los sensores que detectan viandantes en peligro, en el caso del modelo S60 de Volvo. Todos estos avances, sin embargo, aún tienen escasas aplicaciones reales, advierten los expertos." Por Yaiza Martínez.

Comentario:
Escollimos esta noticia de Tendencias21 porque nos chamou a atención a fabricación de airbags para os peóns. Este modelo de airbag pode axudar a moitos peóns que sofren lesións por ser atropelados por un vehículo, isto axuda a que o impacto do peón sexa menos grave pero, pola contra, nós pensamos que tamén pode causar lesións se o coche está case parado, producindo un impacto do airbag cara ó peón. A pesar disto, parécenos unha mellora moi boa e intelixente no mundo da automoción.

1 comentario:

Anónimo dixo...

ke trapayada de traballo gustam + o de maria e fany¡¡¡¡